https://arhiva.vukovar.hr/gradske-vijesti/289-upravni-odjel-za-gospodarstvo-poljoprivredu-i-medunarodnu-suradnju/16158-svjetski-dan-prava-potrosaca?layout=default&print=1&tmpl=component#sigProId7fb24ac36b
Deklaracijom su definirana četiri temeljna prava potrošača na tržištu roba i usluga: pravo na sigurnost roba i usluga, pravo na cjelovitu, istinitu i pravovremenu informaciju, pravo na izbor roba i usluga i pravo potrošača da se čuje njihov glas.
Ove godine tema obilježavanja jesu „Pravedne digitalne financije“. Digitalne tehnologije su preobrazile plaćanja, kredite, osiguranja te dobro i pravedno upravljanje tim procesima postaje ključni faktor za potrošače. Brzi razvoj digitalnih financijskih usluga traži i bržu i inovativniju regulativu kojoj će u centru pažnje biti jačanje i zaštita potrošača.
Ovim je povodom održan sastanak Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti, Centra za zaštitu potrošača Vukovarsko-srijemske županije i udruge Glas potrošača s predstavnicima Grada Vukovara na temu prava potrošača i na koji način oni mogu ostvariti ta prava.