×

Upozorenje

JFolder: :files: Putanja nije direktorij. Putanja: [ROOT]/images/stories/2016/05/04/07
×

Napomena

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/2016/05/04/07
Ispis
Kategorija: Upravni odjel za gospodarstvo

{gallery}2016/05/04/07{/gallery} U Gradu Vukovaru je organiziran sastanak na temu „Projekt zeleno-plava Hrvatska" čiji su sudionici bili Vukovarska razvojna agencija (VURA) i Razvojna agencija grada Dubrovnika (DURA), te predstavnici gradova Vukovara i Dubrovnika.

Riječ je o projektu suradnje dvaju gradskih razvojnih agencija i o inicijativi spajanja poslovnih subjekata kontinentalne i jadranske Hrvatske u jedinstvene prodajno-izložbene prostore u Dubrovniku i Vukovaru kako bi se obogatila postojeća ponuda, kako za lokalno stanovništvo tako i za posjetitelje dvaju gradova. Osim prodajnih mjesta, cilj projekta je kreiranje zajedničke mreže partnera te organiziranje zadružnog modela.

Priprema integriranih razvojnih programa temeljenih na obnovi kulturne baštine

Projekt obnove i gospodarske aktivacije 1. kata zgrade Zlatne doline (Centar za prodaju lokalnih agro proizvoda) kojemu će nositelj biti VURA (trenutna procijenjena vrijednost projekta iznosi cca 7 milijuna HRK).

U skladu s ciljem stvaranja tzv. obrtničke ulice, javlja se jasna potreba za poticanjem i potporom organizaciji prodaje lokalnih proizvoda s naglaskom na prehrambene i tradicijske obrtničke proizvode za kojima postoji određena lokalna, kao i turistička potražnja, ali ne postoji i organizirana ponuda.

Kako se proizvodnja takovih proizvoda uglavnom odvija na lokacijama udaljenim od središta grada i prostora s višom fluktuacijom građana i turista, kroz ovu projektnu ideju se takvim proizvođačima nudi prostor i model za plasman vlastitih proizvoda, dakle u fokusu je potpora lokalnim proizvođačima te brendiranje lokalnih proizvoda.

Osim prodaje lokalnih proizvoda, ideja se proširuje i na plasman proizvoda iz drugih regija. Stoga je uspostavljen kontakt s gradom Dubrovnikom, a s kojim je ostvarena odlična prijateljska suradnja, sve s ciljem boljeg povezivanja prijateljskih gradova i razvoja gospodarske suradnje. Dakle, osnova ideje je organizacija plasmana lokalnih proizvoda dubrovačke regije u Vukovaru i vukovarske regije u Dubrovniku. Na taj način bi se poticala gospodarska suradnja dva grada, ali i pokrio uočen nedostatak specifičnih lokalnih prehrambenih proizvoda na lokalnim tržištima, koji je do sada pokrivan isključivo kroz organizaciju sajmova i ciljanog nastupa pojedinih proizvođača na njima.