×

Upozorenje

JFolder: :files: Putanja nije direktorij. Putanja: [ROOT]/images/stories/2014/05/12/05
×

Napomena

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/2014/05/12/05
Ispis
Kategorija: Dječji vrtić Vukovar I

{gallery}2014/05/12/05{/gallery} U organizaciji Dječjeg vrtića Vukovar 1 i Udruge odgajatelja Terina povodom obilježavanja 4-tih dana dječjih vrtića grada Vukovara za odgojitelje, stručne suradnike i ravnatelje vrtića Vukovarsko-srijemske županije predavačica Adrijana Višnjić Jevtić, prof. pripremila je temu stručnog skupa: Socijalna kompetencija-kompetencija djece i odraslih. Stručni skup otvorila je ravnateljica Dubravka Sabo, prof. istaknuvši svoj ponos za smjer u kojem se razvija Dječji vrtić Vukovar 1 što je po mišljenju ravnateljice zasluga ljudi koji u njemu rade i daju sve od sebe kako bi djeca iz našeg vrtića izašla kompetentna snalaziti se pred izazovima koja su pred njima, te je izrazila veliko zadovoljstvo što i Dječji vrtić Vukovar 2 sudjeluje i prvi put izlaže svoje projekte na Danima dječjih vrtića grada Vukovara. Sudionicima skupa obratila se i pročelnica Dragica Holoker Radumilo, prof. koja je iz pozicije dugogodišnjeg prosvjetnog djelatnika izrazila svoju podršku i poštovanje prema odgojiteljima i zaželjela im bolju budućnost jer je rad s djecom vrlo odgovoran i vjeruje da cjeloživotnim učenjem odgojitelji mogu dorasti svakom izazovu u svom poslu. U sklopu stručnog skupa upriličeno je i otvorenje izložbe „ Došle su nam rode". Izložbu je otvorila Mirjana Pešec, prof. a radi se o fotografijama mladih autora s radionice Hrvatskog fotosaveza održane u Lonjskom polju. Izložba je postavljena u suradnji s Fotoklubom Vinkovci i Fotoklubom Vukovar. Posebnost ovih Dana dječjih vrtića grada Vukovara kao i ostalih prije su izlaganja projekata koje su odgojiteljice starijih odgojnih skupina pripremile i izložile kolegicama i na taj način zajedno podijelile svoja iskustva i načine rada. Odgojitelji su se podsjetili da je Socijalna kompetencija pojedinčeva sposobnost iniciranja i održavanja zadovoljavajućih, recipročnih odnosa s vršnjacima. Socijalne vještine uče se po modelu, uvjetovane su kulturološkim uvjetima zajednice u kojima se dijete razvija, stoga je moguće da se socijalne vrijednosti, i samim time poželjna ponašanja pojedinaca, razlikuju u različitim društvenim zajednicama. Prema riječima predavačice : Socijalna kompetencija razvojna je kompetencija – razvija se neovisno o dobi pojedinca.
Dijete predškolske dobi najintenzivnije uči regulirati emocije, socijalna znanja i socijalno razumijevanje, socijalna umijeća, socijalne dispozicije. Odrasla osoba osobnim iskustvom proširuje naučeno ranije. Učeći jedni od drugih neprestano proširujemo našu socijalnu kompetenciju.